fredag 2. desember 2011

Nostalgisk vedstativ med peissett



 

 

 

 

Et helt nydelig og nostalgisk vedstativ med peissett har funnet veien hjem til oss.
Flotte snirklede dekorasjoner og jeg har i hvert fall ikke sett noe tilsvarende før.
Det er i metall (smijern??), fargen er kremhvit og det er litt rust her og der på det.

Nå har jeg gått og sett på dette stativet noen dager, og det endte med at det blir værende her i heimen!
Det blir pusset over og malt opp på nytt med hammerite sin maling og så skal det få komme til heder og verdighet på det nye badet vårt. Det blir et fint stativ for ekstra håndkler der inne.


Klem Tone

2 kommentarer:

  1. Åh, dette var nydelig!
    Hvor finner du alle disse vakre skattene? :-D
    Du er en kløpper på å finne de vakreste ting! :))

    Selv sikler jeg på slagbenken under her,
    men samme hvor mye jeg har lyst, så får vi ikke plass :-( MEN, når vi en dag finner drømmehuset, vet du, da blir det andre boller! :-))

    Er du bedre i formen nå, eller?
    Har tenkt mye på deg :)

    Ha en fin søndag!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Wow, For en herlig sak, Tone :O)
    Oiii som jeg fikk lyst på denne....
    Håper at du har det bra og er i form til jul, mye å styre med disse dager.
    ha en flott søndag!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett