søndag 18. desember 2011

Stua i juleskrud og GULL, GULL, GULL!!!!!!!

Gratulerer til de norske håndballjentene med gull!!!!

Stua vår begynner så smått å dra seg sammen slik vi ønsker den. Har hatt et bord fra 80-tallet stående sammen med den nye skinnsalongen lenge og har ergret meg "grønn" over å ikke finne akkurat DET bordet vi ønsker oss. Men så etter nøye overvåking på nettet fant jeg ett som jeg føk i vei og hentet hjem i går!

Et "marmorbord" med understell som er justerbart i høyden
Både bordplata og understellet passer oss perfekt!

Litt av mitt gamle kobber må frem nå til jul og Plantasjen ble besøkt i går for å fylle på med mer blomster til jul

Julestjerner må jeg ha litt her og der
Disse ble plassert i 2 gamle potteskjulere i messing fra loppis...

Et gammelt trau har fått juledekor med girlander og 2 nisseunge-par
Nisseungene og girlanderen fant jeg på Plantasjen og trauet er gammelt

Rødnissen står ved døra ut fra spisedelen sammen med et lite spann med furukvister i
Har pyntet kvistene med litt gammel julepynt og noe nytt

Blånissen står og vakter ved rundovnen

I morgen håper og tror vi at det kommer rørleggere igjen...
Dusjen er installert, ny vask på vaskerommet med overløp og en del klargjøring ble utført på fredag. Blir spennende å se hva mer som er klart etter avsluttet dag i morgen :-)

Ønsker alle en riktig fin uke, pass på å ikke stress for mye - jul blir det uansett!



Klem Tone

1 kommentar:

  1. Koselig julepyntet hos deg Tone:)
    Var veldig lekkert med kobber potteskjuler, selv har jeg en sånn halvstor kobberkjele/dunk den fylles opp med kunstige julestjerner.Den står så nær vedovnen så jeg tror ikke ekte hadde gjort seg særlig lenge der.. :)) Salongen din så forresten veldig deilig ut, og bordet passet jo perfekt til - ble vedlig fint:) Takker også for koselige ord fra deg,varmer masse det ♥

    Ønsker deg noen riktig fine førjulsdager..
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett