søndag 4. desember 2011

Søndag og litt mer julepyntet i heimen

Så var 2. søndag i advent her og jeg har fått på plass litt mer julepynt og gardinene på kjøkkenet er på plass!
Endte opp med å stryke de sent i går kveld (natt) og fikk hengt de opp.

Litt mer julepynt i vinduet også...

Fant denne skjønne lille koppen på brukten denne uka og
den er jo perfekt til svibler! De 2 små flaskene bak er
også fra brukten. Hver første torsdag i måneden har de
halv pris på ALT :-)  Me like!!!!

En gammel messingstake har fått ny "ham"
Ble enda finere med en liten "tag" med God Jul

Julefatet er på plass på tømmerveggen

Julestrømpen også - tør ikke henge den ved
peisen for der er det til tider litt vel varmt...

Så kom jeg også over en fin og hel kurv på brukten!
Den måtte bli med hjem. Betalte hele 5 kroner for den!!!
Lurer på om jeg skal lage et innvendig trekk i julefarger
og sette noen nisser oppi den nå til jul

Venter besøk litt senere i dag så nå må jeg svinge meg med støvsugeren og støvkluten.
Mannen begynte med gulvlister ute i gangen i går kveld og det ble "litt" bøssete...
Men fint blir det jo for all del :-)

Ser at det blir "litt" sparklingsjobb på meg her...
Fortsettelse følger :-)

Ønsker alle en riktig deilig søndag!


Klem Tone

3 kommentarer:

  1. så veldig kosleig.. det blir julestemning med en gang gardinene kommer opp, har også gjort dette idag, veldig koselig..
    klem og fin søndag videre!

    SvarSlett
  2. Blir fort boss av snakring ja men det må jo til. Du har gjort noen skikkelig fine varp du har gjort der.:)

    SvarSlett
  3. ÅÅ det sette under her var bare helt nydelig... virkelig flott..

    Koselig stemning hos deg

    ha en fin uke 0)

    kerstin

    SvarSlett