mandag 6. februar 2012

Gamle vekter som interiørdetaljer

Mandag og en ny og ubrukt uke ligger foran oss! Her på østlandet er dagen grå med kuldegrader og passer ypperlig til innendørs sysler...

I dag vil jeg vise dere 2 av de gamle vektene jeg har kommet over og som blir brukt som dekorelement her hjemme

Først ut er denne gamle balansevekten fra Lindells. Det er noe med slike gamle vekter som får mitt hjerte til å banke litt fortere når jeg ser dem

Er på jakt etter lodd til den og en fin grønn plante til å sette på den andre siden

Nestemann er denne herligheten fra Jernbolaget Eskilstuna


Flotte detaljer! Og den viser temmelig nøyaktig vekt har jeg
funnet ut ved litt kontrollveiing
Men det er vel ikke akkurat den jeg bruker til baking og slikt uansett *smiler*



Helgen gikk unna i en fei med oppdateringsseminar og arrangørkonferanse på søndag. Slike helger er både lærerike og interssante, og man er ganske "tom i hodet" når man kommer hjem... Nå er det bare å brette opp ermene og starte forberedelser til sesongens alle aktiviteter på banene rundt om i Norge (og Sverige).

Ønsker alle en riktig fin uke!


Klem Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar