søndag 11. desember 2011

Bruktfunn igjen...

Herlig gammelt børstesett med speil, hårbøste og klesbørste. Det vakreste broderiet på baksidene og omramming i messing! Disse skal få pryde den gamle toalettkommoden jeg holder på med.



Har lenge vært på jakt etter et sett vinduslamper maken til de vi har i stua. Vi ønsket oss like i spisedelen av kjøkkenet også, men det ser ikke ut som jeg finner noen slike med det første...

Derfor har blir det disse 2 søte små som skal få henge i de 2 vinduene i spisedelen isteden. Toppen skal skrus av og sprayes matt sort for å matche taklampa i samme rommet. Fargene på blomstene er de samme og med sortlakkert topp blir det bra tror jeg... Den lakkeringsjobben ville mannen i huset ta seg av og da får vi se når han får tid til det innimellom jobb og huset ellers...

Her er taklampa - ser dere at fargene er like?

Dette er lampetypen som vi har lett lenge og vel etter og nå dukker det vel opp en hel drøss av dem på FINN og andre steder kan jeg tenke meg. Og vet dere hva, da kjøper jeg 2 stk uansett, for det finnes flere steder her i huset det kunne være fint med slike!

I dag har det gått i høyt tempo, rydding, pynting, vasking, handletur og så har mannen jobbet med uteområdene. Gravemaskin er kjekt å ha når man skal flytte på digre steinhauger!

Ønsker alle en riktig fin uke!

Natti natt :-)


Klem Tone


3 kommentarer:

  1. Heisann

    Nydelige sett!!

    Ønsker deg en fin ny uke Tone :o)

    SvarSlett
  2. Hei Tone:)
    Så flotte bruktfunn, nydelig mønster på børstesettet.
    Så heldig du var som fant de to lampene, passer jo utrolig godt til taklampen...blir riktig så flotte når du får lakkert toppen på de:)

    Ønsker deg en finfin mandag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar på bloggen om døren vår :o)
    Så heldig du har vært med funnene dine; gøy når en finner noe som passer perfekt til det en har fra før.
    Ha en flott førjulstid!

    klem

    SvarSlett