lørdag 22. oktober 2011

Gammel speilhylle nesten klar...

God lørdagsmorgen til alle!
Utenfor vinduene glimrer sola med sitt fravær, men det betyr vel at det kan bli jobbet litt med huset igjen i dag :-) 

Er bare kort innom for å vise dere en gammel speilhylle som vi har tenkt å henge opp i en av gangene her hjemme. Alderen er uviss, men jeg tror tidlig 1900-tallet og den har nok sittet som en topp på en skjenk en eller annen gang. Nå skal den få lov til å pryde en vegg her hos oss i stedet :-)

Kom over denne bortgjemt i et hjørne på et loppis i Sverige, helt nedstøvet og med totalt ødelagte speil. Men ved nærmere sjekk viste det seg at alt treverket var så og si helt inntakt og da ble den selvsagt med meg hjem...

Nye speil er satt inn
Fine detaljer på sidene
Tror denne blir veldig fin mot den lyse veggen i gangen

Nå skal jeg vekke min kjære og så skal vi kose oss med kaffe og en god frokost før dagens innsats startes opp.

Ønsker dere alle en deilig helg!


Klem Tone

2 kommentarer:

  1. Den ser så fin ut!!
    Et kjekt funn dette :o)

    ha en fin helg Tone

    SvarSlett
  2. Så fin speilhylla var,morsomt når men finner skatter som bare MÅ være med hjem gleder meg til å se den på plass. Rattkjelke høres ikke dumt ut, jeg tar utfordringen med akekonkuranse.Hehe....jeg elsker jo alt som er Gøy :-)Klem Trude

    SvarSlett