onsdag 12. oktober 2011

Bursdagsfeiring for bloggen - 1 år har gått allerede

I dag er det ett år siden bloggen min ble startet opp! Det har vært et år med utrolig mange hyggelige bekjentskaper gjennom andre blogger og masse inspirasjon. Tiden har gått så utrolig fort, synes ikke det er lenge siden jeg laget bloggen og det aller første innlegget.

62 følgere har jeg fått og det har bikket over 16.000 klikk på bloggen! Det setter jeg stor pris på, det er jo ikke en ren interiørblogg jeg har og det er vel begrenset med smarte tips og ideer som jeg har kommet med.

Startet opp bloggen først og fremst som en salgsblogg da jeg har hatt og fortsatt har litt over middels dilla på loppiser, auksjoner og bruktbutikker. Liker å ha noe å pusle med innimellom alt annet, og malekosten går flittig både i huset og med mine små og store prosjekt. Litt decoupage har jeg fått prøvd ut, sjablongmaling osv. Alltid artig med noe nytt og jeg har fått utløp for min litt mer kreative side, noe som aldri er feil.

I anledning 1-års dagen har jeg laget en give away som trekkes førstkommende lørdag kl. 18.00. Fortsatt tid til å melde deg på om du har lyst til å være med...



Det blir en tur i vei og se på gulv og veggløsning til soverommet i dag. I tillegg skal det sjekkes opp litt rundt armaturer, servant og litt annet til badet. Det begynner å nærme seg noe der også nå og jeg må få alt på plass før rørleggerne kan koble opp alt sammen i tillegg til at mannen min skal få tid til å gjøre klart det gamle framskapet slik at det blir et baderomsmøbel til slutt.


Ønsker alle en riktig fin onsdag og tusen takk for at dere er med på å gjøre bloggingen både hyggelig og inspirerende!


Bursdagsklem fra Tone


2 kommentarer: