mandag 20. desember 2010

Nisseinvasjon og etterlysning


20. desember og bare 4 dager igjen... Her går det litt i nisseinvasjon for tiden, må nok innrømme at jeg er veldig glad i nisser. Ønsker meg skikkelige Haslenisser som kan sitte på de gamle stolene på kjøkkenet til jul. Det blir nok en råd med det til neste jul *smiler*.

Fikk pyntet litt einer fra egen skog her om dagen og satt det i et gammelt melkespann.



Denne nissen på peishylla skulle egentlig stått på trappa, men trappa er jo ikke der lenger... Han får tilbringe denne julen innendørs i varmen i stedet.





Så har jeg en etterlysning, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne vinduslampen? Trenger 2 stk til vinduene i spisedelen av kjøkkenet. Lengden på lampa er ca 19,5cm med kobling, selve lampedelen er 17cm lang og har en diameter på 10cm nederst. Blir veldig glad for tips eller om noen kanskje har 2 slike liggende som jeg kan kjøpe. Vi har 2 i stua men min mann ønsker seg 2 til vinduene i spisedelen vår.

De siste dagene nå kommer til å være rolige, litt vasking og frem med juleduker og litt siste pynting. Det jobbes på tillbygget fortsatt og jeg er litt håndlanger og ryddehjelp, lite snekring fra min side. Kan jo være kjekt om bygget er rett - hi hi!

Det er meldt mer snø og det ser ut som det skal snø her hele julaften så kanskje vi tar frem skiene i romjula for å gå av "juleflesket". Ønsker dere alle en deilig og rolig innspurt til julaften!

Takk for følget og velkommen igjen!

Tone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar