fredag 6. mai 2011

Fredag, settekasse og SPA-besøk


Har fått meg en skikkelig settekasse, til og med merket med "kursiv"
Blir værende i gangen sammen med annet gammelt jeg har funnet...



I dag er det fredag, og datoen er 6. mai og for 48 år siden kom ei tulle til verden i Sarpsborg som faktisk het Espen til hun ble født. Så sikker var hennes mor på at det var en gutt inne i magen....  Så hva gjør et stakkars foreldrepar når det som kom ut ikke var med tut? Vel, tulla hadde masse hår og det så ut som hun hadde tonet håret - alle farger i hele skalaen i følge foreldrene så dermed falt valget på nettopp TONE! 

Jepp, det er min dag i dag og jeg skal straks i vei til Sverige for å ta inn på SPA-hotell sammen med en gjeng gode kolleger. Det er ikke i anledning dagen min, men kommer vel til å passe på å feire litt av den også mens vi er der.

Vil få ønske alle en riktig god mai-helg, kos dere masse og varmen skal visst være på vei tilbake så da er det bare å komme seg utendørs og nyte naturen som våkner til liv over alt om dagen.



Klem Tone


3 kommentarer:

  1. hehe.....ja, den der er det nok noen som har "gått" på en smell på. Eldstemann her het Camilla Madelèn inntil han ble født, stakkarn hadde også ny oppusset ROSA rom :-) Gratulerer med dagen igjen, 48 nei tror jeg ikke noe på tror vi sier 29 :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar på min blogg!!! Ha en super fredag

    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med vel overstått bursdag! Håper både dagen og SPA-helgen ble en flott opplevelse.
    Morsom historie om hvordan du fikk navnet ditt :o)
    Ha en flott uke!

    Klem Mona

    SvarSlett