tirsdag 24. mai 2011

Blomstertid

Syrinene har såvidt begynt å blomstre og det er bare å gå ut og forsyne seg av blomsterprakten

Denne Bougenvilla'n blomstrer over all forventning nå, skjønner ikke helt
hva jeg har gjort for å oppnå dette men pent er det i hvert fall

Sommerfugl-busken blomstrer også og har en mengde
nye knopper. Heldigvis lang sesong, fra mars til oktober

Ildtoppen trives tydeligvis også ganske bra her i vinduskarmen


Nå er blomstringstiden inne for syrinene her hjemme også, både hvite og blålilla varianter. Jeg kommer nok til å ta inn mange store buketter fremover dagene nå. Det lukter så himmelsk inne med slike oppsatser...

Potteplantene ser også ut til å kose seg der de kommer med både knopper og blomster, nesten litt rart å se på da jeg absolutt ikke regner meg for å ha grønne fingre. Utendørs ser det ikke akkurat flott ut i hagen, det er overdekket nesten alt som var av plen og det som står igjen skriker nå HØYLYDT etter klpping. Likeså hekken, så når bare denne vinden løyer litt så får jeg vel ta frem gressklipper og hekkesaks og gå til skikkelig. Det er jo greit at det lille som er igjen ser OK ut.

Jeg lurer veldig på om jeg skal dele opp bloggen min i 2 deler, en som omhandler hus, hage og interiør/rehabiliteringen og en ren salgsblogg. Om noen av dere har erfaring og/eller synspunkter på nettopp dette blir jeg kjempeglad for innspill :-)

Ellers vil jeg takke for hyggelige kommentarer og ikke minst ønske nye følgere hjertlig velkommen!




Takk for følget og velkommen tilbake!

Klem Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar