torsdag 4. august 2011

Ut på tur...


Var på en liten tur her om dagen, ute i skogen her og knipset i vei helt villt. Det ble over 300 bilder men ikke alle slapp gjennom nåløyet kan man si. Vil gjerne vise et par utvalgte for dere av dette området av skogen som er skikkelig mosegrodd og har et rent "teppe" av grønt. Litt sånn "trolsk" stemning å gå der inne.


Her snakker vi absolutt grønn av elde....

I denne vinkelen er det akkurat som det ligger en grønn gris der borte...

En sopp strekker sin hatt opp mot sola

Motivene formelig står i kø her ute i skogen...

Skogens grønne teppe

Vannspeil....

Tyttebærene modnes, men er litt lyse på undersiden ennå
Neste uke tenker jeg det blir plukking...


Ellers går det fremover med mine prosjekter jeg viste små glimt av tidligere. Ei har gjettet på nattbord og sengegavel og det er ganske så korrekt :-) Kommer mer om det i et senere innlegg. Holder også på med en gammel skjønn karmstol som har snørr-og-førti lag med maling på seg, pusser og skraper til den store gullmedaljen her. Den skal males igjen og rygg og sete må trekkes opp på nytt men jeg tror den blir superfin til slutt!


Ønsker alle en riktig fin helg (det er jo torsdag allerede) og håper at været viser seg fra sin beste side!


Takk for følget og velkommen tilbake!

Klem Tone

1 kommentar:

  1. hehe...og hu som gjettet på sengegavl og nattbord det var meg......minner mye(det lille jeg kunne se da) på våre sengemøbler :-)Kjempefine bilder Tone,hihi... den grønne grisen var morsom da:-) Ønsker dere en toppers tur til Sverige, kose dere masse. Klem Trude

    SvarSlett