fredag 12. august 2011

Sensommer på sitt beste...

Det har vært en helt nydelig dag i dag! Sol fra klar blå himmel, litt friskt i luften og koselig kaffebesøk. Min venninne kom for å hente noe av ripsen jeg har høstet og så tok vi oss en tur ned i skogen og hun fikk fyllt opp sin kurv med "skogens gull"!

Etter at hun reiste igjen måtte jeg bare ta med kamera og ta meg en tur ut i skogen igjen. Her kommer et "lite" bilderas fra noe av det jeg fanget med kameraet....















Håper dere liker utvalget, tok godt over 150 bilder på turen men ikke alle har passert nåløyet *ler*. Og jeg skal IKKE kjede dere med alle bildene..

Ellers begynner det å nærme seg enden på et par av prosjektene mine og tror det blir presentasjon utover tidlig neste uke. Gamle saker med masse sjarm og mange bruksområder *smiler lurt*

Ønsker ALLE en riktig God Helg og håper at de fleste har samme flotte sensommer-været!


Takk for følget og velkommen tilbake!

Klem Tone


1 kommentar:

  1. Så fine bilder du har tatt på turen din:)
    Like putene du har kjøpt på sparkjøp.
    Ønsker deg god bedring med forkjølelsen:)

    Synnøve

    SvarSlett