torsdag 11. august 2011

Atsjooo......

Da har forkjølelsen offisielt fått kloa i oss begge her hjemme og vi hoster, nyser, snufser, svetter og fryser om hverandre! Atsjoo!

Derfor har det også vært stille på bloggefronten den siste tiden. Har ikke orket å lage innlegg eller ta bilder men kommer sterkere tilbake... Jeg har kost meg imellom slumringen med bloggene deres og blir som alltid både inspirert og forundret over all den kreativiteten og det lekre dere tryller frem der ute i blogglandia :-)

Dagene har gått stort sett med på sofaen, med masse drikke, Paracet og mye TV-titting. Orker ikke gjøre så mye og prosjektene mine får bare vente. De går jo ikke noe sted da *smiler*. I dag er jeg litt piggere og virker feberfri og sola skinner ute fra skyfrihimmel så jeg tror jeg skal "snike" meg ut og høste litt rips. Ei venninne vil gjerne ha litt til ripssaft og gele og nå må de høstes inn før fuglene tar alt sammen! Kanskje jeg til og med orker en liten malerunde i "bua" mi i dag også. Hater simpelthen å være satt på sidelinjen av sykdom, det å bare sløve inne en hel dag er ikke akkurat det de fleste forbinder med meg *ler*


Her er det i hvert fall en som er glad for å ligge i sofaen hele dagen. Per er et typisk nattdyr og vil sove inne det meste av dagene. Sofagrisen!



Var på Sparkjøp her en dag og fant disse nydelige putetrekkene til en forholdsvis rimelig penge også.
Bare måtte ha 2 av hver med en gang og de ble like fine i sofaen som jeg hadde tenkt meg


Her er et av prosjektene som jeg har tenkt å gjøre om utover høsten. Liker denne godt, men tror den skal få nytt stoff og kanskje en omgang med malekosten på treverket. Plukket opp på en av byens bruktbutikker

Til slutt må jeg bare vise fram Asalean min, kan ikke skjønne hvordan jeg har klart å holde liv i den siden før jul og ikke mindre forundret blir jeg over alle blomstene den så gavmildt gir meg!

Knoppene bare spretter ut hele tiden og over hele planten, ME LIKE!!!!


Ønsker alle en fin torsdag og nå er det jo snart helg igjen. Vil også si varmt velkommen til mine nye følgere og takke for mange koselige kommentarer fra dere alle.


Takk for følget og velkommen tilbake!

Klem Tone


1 kommentar:

  1. Så fint og smart det avisstativet var! Og så nydlig asalean din er. Min blomstrer også nå, men ikke SÅ fint. :) Kjipt å være forkjølet, jeg kjente litt i halsen her om dagen og gruer meg til å bli syk. Her gjelder det å tenke positivt så kanskje det forsvinner. Ønsker det GOD bedring! :))

    SvarSlett