onsdag 9. mai 2012

Gave til meg selv....

Vi var i konfirmasjon til min brors datter i helgen og det ble mange mil i bil frem og tilbake fra Sandnes! Værgudene var nok litt forvirret for vi fikk både snø, regn og solskinn!

Søndag morgen var jeg på nettet fra hotellet for å overvåke en nettauksjon på en eggehøne i opalin-glass og JIPPI!!!! jeg vant den flotte saken og det til en VELDIG hyggelig pris! Skulle vel kanskje bare mangle, det var jo tross alt bursdagen min   *smiler*  

Denne saken befant seg ca. 6 mil fra hjembyen min, inn i Sverige og jeg avtalte med selger at jeg skulle svippe opp på tirsdag og hente den. Som sagt så gjort, tirsdag formiddag kledde jeg på meg og startet min motorsykkel for en liten "svenske-tur". Kjekt å kombinere turen med å få lufta MC'n også....

Så nå er jeg den lykkelige eier av en opalin eggehøne i flott tilstand, ikke et skår eller hakk noe sted på den!





Vil passe på å ønske ny følger velkommen hit inn til meg og håper du vil trives!

Det står mer eller mindre stille på husfronten for tiden da det er racing-sesong for mannen min men jeg har da fortsatt en del prosjektet som det jobbes med utenom huset!

Kommer snart innlegg mer mere saker som er under oppussing

Ønsker alle en deilig uke, snart er det helg igjen!



Klem Tone

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med ny "Høne" kjempefin! Og bursdag!

    Klem,

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått, og med den flotte opalinhønen! Ikke verst at du hentet den på motorsykkel; du er tøff ;o)
    Ha en fortsatt fin uke!

    klem Mona

    SvarSlett
  3. Åååå så heldig du er Tone :O)
    Nyt den flotte høna, den er lekker!!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett