søndag 2. januar 2011

Godt nyttår!




Ønsker alle et riktig Godt Nytt År og et hjertlig velkommen til mine nye følgere; Miss Mette og Fiolkransen!

Nå er det full nedtelling her i heimen. Om litt over 2 dager setter vi oss på flyet sammen med 3 gode venner og lar det ta oss til varmere breddegrader, nemlig Sharm el Sheikh i Egypt! Ja da, vi skal passe oss for hai - lurer på hvor mange som har kommet med den bemerkningen *smiler*.

Vi har ikke hatt en skikkelig ferie siden 1998 så dette er absolutt på tide og vi blir like godt nede i 14 dager! Kan ikke huske at jeg har gledet meg så mye til en ferie noensinne...  Skal straks ivei og ta soltime nr. 4 og har lagt inn ytterligere en siste "bruning" dagen før avreise. Vil jo ikke ødelegge ferien med å bli solbrent heller! Kattene og plantene blir passet på av husgjester mens vi er på tur, et par skal bo her mens leiligheten deres blir malt og det passet jo helt supert! Godt med fyringsvakt også, det kan jo bli kaldt her oppe i nord...

Vet ikke om jeg kommer meg på nett der nede, så om det er stille her fra den 5. januar så ligger jeg på stranda og koser meg i varmen *gliser* og kommer tilbake fornyet både i kropp og sjel er det tenkt.



Jeg har lagt ut litt mer saker under Møbler og belysning, Kuriosa og Re-design. Her kommer et par eksempler:



Sjarmerende og romantisk telysholder i metall med glassinnsatser.
Mål 22x9x8cm
SOLGT
Flott gammel hylle med nydelig patina. Opphengsringer finnes på den.
Like fin på veggen som stående. Mål 35,5x18x9,5cm
SOLGT!



Nyttårsklem Tone
(med ørlite snev av reisefeber)

5 kommentarer:

  1. Godt nyttår,Tone! Å ha en kjempe fin tur til varmere strøk! Det høres helt herlig ut!
    Nyt tiden.
    Klemmer fra Christina

    SvarSlett
  2. Heldiggrisen! Så på værmeldinga her at det skal snø masse til uka og bli kaldt..brrr..Kos deg på ferie!

    Hyggelig å bli nevnt i innlegget ditt! Tusen takk, gleder meg til å følge bloggen din videre

    klem fra thea

    SvarSlett
  3. Riktig godt nytt år til deg også,Tone!!
    Å, den ferieturen hørtes bare såååå deilig ut:))
    nyt den og kos dere masse masse..:) Og så gleder jeg meg til å følge bloggen din videre når du kommer hjem!!

    Riktig god tur!
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  4. Hei :) Her hadde du myr fint! Jeg vil følge deg jeg, så jeg kan følge med når du får inn nyttog :)
    { Natalie }

    SvarSlett
  5. Hei!! Så fint du ga beskjed om at det var deg!! :-) Nå har jeg lagt meg til som følger, så jeg ikke skal "rote deg bort" igjen! ;-) Ha en super kveld! Klem

    SvarSlett