onsdag 20. juni 2012

En strålende dag!!!

Denne nydelige dagen startet med en god frokost ute i sola før jeg gikk løs på dagens økt med gressklipperen. Hele gressgangen ned mot jordet og helt ut mot den ene fjellknausen der ble klippet og det tok litt lenger tid enn jeg forventet. I morgen blir det resten av "gresset" rundt omkring som får gjennomgå...

Buster koser seg også ute i sola og denne gamle kjelen med vann er en kjærkommen drikkeplass for ham (og fuglene når han tillater det...)


Dagliljene blomstrer så fint

 
Litt blåklokker likeså


Irisen med sin nydelige blåfarge er like kjærkommen

Snart kommer peonene også

Revebjeller på gang

Prestekragene er litt overalt og forskjønner det hele, utrolig deilig å kunne gå ut og plukke med seg nydelige sommerlige buketter 

Og så har jeg fått et nytt tilskudd til min samling av gamle hagemøbler! En skjønn støpejernsbenk fra Byarum (Sverige)

Alt i alt en alldeles STRÅLENDE dag som ble avrundet med en god middag i lag med min mamma :-)
Slike dager skal man ta godt i mot og nyte dem til fulle. Det er dager som dette man minnes når vinteren kommer med sine kalde og mørke dager!


Klem Tone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar