lørdag 14. april 2012

God helg!

Kort innom for å ønske alle en riktig God Helg!

Her går det i møbelprosjekt så det formelig ryker... :-)
Kommer bilder fremover av dem, men akkurat nå står alt så "huller om buller" at det er vanskelig å ta bilder av de ulike sakene

Da får jeg heller vise noen andre koselige bilder dere kan nyte i helgen

Dette er soverommet sitt det! Fant dette på nettet for en tid tilbake
Tenk å våkne om morgenen, ta et par skritt ut av sengen og så kaste seg uti vannet 
Men ikke noe for den som er søvngjenger da - hi hi

Dette bildet fant jeg også på nettet
Fantastiske farger og ikke minst herlig svømmebasseng 
Ikke noe for kalde Norge, men dette er da unektelig lekkert?

Avslutter med en solnedgang fra svenskekysten
Bilde ble tatt i full fart her en kveld jeg var på tur og like
bortenfor der jeg stoppet stod en skikkelig proff fotograf med stativ og laaaaang
linse og foreviget dette han også :-)

GOD HELG ALLE SAMMEN


Klem Tone

2 kommentarer:

  1. Jeg takker nei til det soverommet. Tenk å våkne med den klorlukta i nesa da gitt :-) Spoiler of the day, thats me ;-))

    SvarSlett
  2. Hadde vel tryna rett i vannet i halvsøvne ti hi.
    Så tror eg ville hatt svømmebasenget et anna sted;-)

    Bordet under blei kjempefint!

    God helg! Klem,

    SvarSlett