onsdag 20. november 2013

Prosjektene står i kø.....

Tusen takk for hyggelige kommentarer på mine innlegg! Setter stor pris på tilbakemeldinger og koselige hilsener fra alle og en hver.

Som vanlig holder jeg fortsatt på med mine mange små og store prosjekt og det har i blant en tendens til å hope seg ørlite grann opp med ting her...
Søndag var jeg igjen på tur for å hente hjem et stykke gammelt møbel, denne gangen en gammel vaskekommode med tretopp.








Passe nedslitt og avskallet står det nå ute i "lageret" mitt og venter på tur. Det vil si, det er allerede rent for gammel maling og lakk og skal få smake litt på pussemaskin før det bærer inn i malebua....

Har ikke helt bestemt meg for farge, lurer litt på å prøve meg på dempet sort med hvit topp og så lurer jeg litt på om jeg skal forsøke meg på marmorering av toppen. Får se hva jeg lander på når dette står der og skal få seg en ny drakt.

Men først skal 2 gamle puffer, 2 små nattbord og et gammelt speil klargjøres og så blir det vel litt klargjøring i heimen til advent som lurer rundt hjørnet nå. Gleder meg til førjulstiden, med pynting og masse kos og hyggelige juleforberedelser.

Takk for besøket og velkommen igjen!


Klem Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar