torsdag 14. november 2013

Snille svigermødre...

Kort innom for å vise dere noe jeg fikk av min supersnille svigermor!


Denne fikk hun i en juleoppsats for mange år siden og mens de andre plantene visnet bort klarte denne eføyen seg over all forventning. Til slutt ble hun så lei av plassen den krevde i huset og spurte meg om jeg kunne tenke meg å overta den... SELVSAGT kunne jeg det, men jeg har klart å ta livet av en hel del av disse opp gjennom årene... Så det gjenstår å se om jeg klarer å få den til å trives like bra her som oppe hos svigermor. Foreløpig har den kommet med nye skudd og ikke et eneste blad har tørket inn.... Krysser fingrene for at dette går bra *smiler*

Nå skal torsdagskvelden bare nytes i sofakroken!



Klem Tone

1 kommentar:

  1. Kjempefin, lykke til.
    Eg har hatt ein eføy siden eg reiste hjemmefra for å gå på skole som 15 åring, kjøpte ein grønn og ein broketblada.
    tilslutt planta eg dei i hagen for eg var så lei dei, og nå er den grønne inne igjen, etter å ka klart seg ute i ti år, den andre tålte ikkje frosten, et tips er å ha det kjølig og vanne passe.-) De er lette å stikklingsformere.
    De får fort skadedyr viss de står for varmt,
    Ha ei fin helg klem!

    SvarSlett